Hungrig

tacosBlä, jag är jättehungrig!

Guuud va gott det hade varit med tacos nu!
Jag älskar tacos, det är typ det godaste som finns.

Eller nej, pepparstek med potatisgratäng är godare;D
Men inte så nyttigt då:/

Typ alla har ju olika saker i tacos, jag äter tacos såhär:

Mjukt bröd (Tortillas)
Älgköttfärs med tacokrydda i. (Äter typ bara älgköttfärs eftersom det är ett överflöd hos oss då både   mamma och pappa jagar älg.)
Gurka
Tomat
Paprika
Riven ost
Majs
Vitlöksdressing eller smält cheddarost (Vitlök är godare)

Hur äter du?

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag har köttfärs, riven ost, gurka, tomat, tacsås (stark) och gräddfil :) Och äter med såna där runda mjuka som man viker ihop.

Anders är svintråkig, han äter bara köttfärs, ost och banan med såna där chips haha!Det tycker jag inte ens är tacos ;)

Postat av: Catti

hahah helt flummigt ;D

2007-02-26 @ 11:42:43
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback