Festligheter

Hade jättekul hos Hanna på fredagen, men eftersom det var 20 grader kallt orkade jag inte ha den grå klänningen (som alla tyckte var snyggast).

Tänkte att om vi måste kö för att komma in på Cleo så kmr jag frysa ihjäl!
Gjorde därför ett litet akut inköp på Vila;D

Lånade skor av
Jenny:D

                                                                                               

Jag och Hanna sjöng karaoke typ hela kvällen, haha.

Sen när vi skulle ut så var de skitlång kö till Cleo, så jag och Mange, Cissi, Fredrik och Andre gick till Olearys istället.
Där var de tråkigt så jag och Mange tog en taxi hem efter ett litet besök på McDonalds.

Lyckades bara ta ett ända kort under hela kvällen, bravo Erica.

kjdsf
Mange, Hanna E och Cissi.





 



 


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, så det blev bara en bild? jag har inte heller så många bilder, men lite fler iaf ;p men bilderna var mest på fredrik och andre, haha. men kommer skivorna i veckan så blir det party nästa helg ;) ska vi gå ut då också eller bara vara här? för isf kan vi ju ta det på fredagen så vi kan komma in på cleo, och då går vi ut tidigare så vi slipper köa. vi hade ju iaf tur som fick VIP-plats i kön ;p

Postat av: Malin

Jag har en likadan tröja fast blå och kortärmad :) den var väldigt lik iallafall :D

2007-02-25 @ 19:25:28
URL: http://malinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback