Äntligen!

flygare

Min älsklings-Mange
har fixat så nu funkar internet på min dator!

Halleluja!

Idag var vi och körde en sväng på isvägen bort mot stor Brändön,
jättefitn väder men så fort man var utanför bilen så var det iskallt!
Haha.

Så vi fikade mackor och te inne i bilen istället, haha.
Jag lyckades såklart spilla kokhett te på min hand och ena benet, fan va ont de gjorde!

Jag började till och med grina lite, fast det var mest för att Mange skulle tycka synd om mej, hehe;D

Ikväll har vi gormat med Manges nu tv och min dator och försökt göra så man kan se datorn på tvn.
Eller hur man nu ska förklara det..haha.

Vi lyckades tillslut iaf, så nu laddar jag ner Dreamsgirls så jag ska tvinga Mange att se den när den är klar:D

jag                                     lomen

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ser ut som att ni är på värsta polarexpeditionen ;D
Ja o alex var ut me kylie på isen, du kan ju gissa hur galen hon var :P

Postat av: Anneli

JA! Det måste du! Jag har svintråkigt, tenta om två timmar :S Heja på mig :D

2007-02-19 @ 11:25:22
URL: http://anne87.blogg.se
Postat av: Catti

Nja, jag gillar inte brass. Kan bara gå ut på Cleo typ, där är det mycket roligare :)

2007-02-19 @ 11:31:25
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback