Lista

Har inget att göra så det för bli en liten lista.

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Olika beroende på hur jag jobbar
Vem/vilka vet mest om dig? Anneli och Jenny
Gillar du att slåss? Nej, men tro inte att jag inte slår tillbaka om det behövs
Vad ska du göra ikväll? Julpynta
Har du utländska föräldrar? Nej, helsvenska
Var har du ont? Ingenstans, otroligt att jag inte har ont i axlarna
Är du bra på att måla? Ja, fast jag tycker det är tråkigt
Vem kramade du senast? Hehe, Björn.
Vad längtar du till? Tills jag får en lägenhet
Vad heter dina husdjur? Kylie och MIss om man får räkna med dom fast dom inte bor här.
Har du körkort? Japp, jag hade aldrig klarat mej utan det.
Favoritgodis? Choklad!
Morgon- eller nattmänniska? Ja inte morgon iaf...
Sparare eller slösare? Slösare fast inte så jag är helt pank.
Har du några homosexuella vänner? Inte nära vänner men bekanta
Bio eller promenad? Promenad, jag får damp av att sitta i en biostol
Är du kittlig? Ja, som fan
Rädd för insekter? Nej
Anser du att du är stark? Haha, nej det kan jag ju inte påstå

Kommentarer
Postat av: Catti

Men vart bor du nu? :)

Postat av: Catti

Jaha, oj vad jobbigt att bo tillsammans.. Hade jag nog inte klarat. Men som du säger.. Lite svårt att dlytta dit ut när du jobbar som du gör! Vad bra att han åker utomlands då! :)

2007-12-05 @ 19:26:18
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback