Igår träffade vi jultomten...

Alltså jag och Jenny verkar ju vara psyckopat-magneter!

Förra helgen när vi var på stan så var vi inne på Cubus och Jenny kollade på en tröja till pappa, då kmr det fram en utländsk kille och pekar på en tröja där det står "Where`s the party?" och frågar vad det betyder.
Jenny försökte förklara, men han fattade inte så jag gick dit och försökte förklara, efter ett tag fattar jag att han förstår vad det betyder men han tror att det är en stor fest någonstans och vill veta var den är!
Jag och Jenny höll på att dö av skratt!

Och så igår då, jag och Jenny står på vid ingången på Strand nere mot parkeringen och väntar på att pappa ska hämta upp oss, då kmr det helt plötsligt in en annan kille och pussar mej på kinden (!) och säger "I´m papa Noel", sen pussar han jenny på kinden och säger samma sak.
Vi är helt chockade och står typ och gapar och fattar ingenting, sen frågar han om vi väntar på våran mamma och pappa och om vi ska hem och sova, vi fattar ännu mindre och säger att vi ska gå ut.
Då pussar han mej en gång till och jag håller fan på att dö!
Vi går ut och skrattar så vi nästan pinkar ner oss.

Efter ett tag kmr jag på att jag tror att Noel är jul på typ franska eller nåt, och att han troligtvis sa att han var jultomten, papa Noel!
Kollade sen på internet och papa Noel betyder Jultomten!

Herregud säger jag bara.
Sånna här saker händer typ bara Jenny och mej.

image498

Han var inte lik jultomten iaf


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vill du bli medlem på gratisbio.se och få gratis biobiljetter enbart genom att värva andra medlemmar, besöka hemsidor och skriva en profil? Jag lovar, detta är helt gratis, jag är en vanlig tjej, precis som du, och ingen programerad spam-utskickare. :P De enda som vinner på att du registrerar dig är du, och jag som får poäng när du registrerar dig. Sedan kan du värva egna medlemmar och få poäng, som resulterar i biobiljetter. Lycka till! Kram
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=23111

Postat av: Louise

Haha en pervers liten tomte då kanske. Vem vet, Frankrike kanske är ultimata stället att fira julafton på och träffa "pappa noel"
Ha de så bra!
Kram Louise

2007-12-13 @ 17:23:27
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: Ciis

Hehe jaa det var ju lite roligt :-)

2007-12-13 @ 17:28:34
URL: http://cissa.blogg.se
Postat av: Catti

haha VADFAN! :D

Men Erica, nu när du ska bo själv kanske du kan skaffa en kisse? Du får väl åka och hälsa på lillasyster istället så att hon inte behöver må dåligt när hon är hos dig. ;)

2007-12-13 @ 22:26:01
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback