Herr Ljung 20 år!

Det blev fest hos Jenny och Alex i lördags, herr Ljung blev ju 20!
Hur roligt som helst, jag skrattade typ hela kvällen:D

Sen blev det utgång på färjan, inte så jättebra ställe men sällskapet kunde man ju inte klaga på;)

image484

 


Natten spenderades hos Jenny och Alex, jag, björn och Helena låg bara och skrattade fast vi var skittrötta men lyckades somna tillslut.

Söndagen börjades med pizza från matstället och sen for jag, Jenny, Alex och Björn och bowlade på Tuna.
Jag sög i början men sen vann jag!:D
Svågern vart lite purken när jag spöade honom, haha.

Sen sa jag hej då till Björn och vi for till Kvantum och köpte en välbehövlig Coca Cola!


För att se resten av bilderna kolla
här


Kommentarer
Postat av: Catti

haha fan vad härliga bilder! ;)

Postat av: Jenny

haha men något =) nu har jag köpt en julklapp till dig, mohaha

2007-12-04 @ 22:26:35
URL: http://jennyyk.blogg.se
Postat av: Catti

Till Carro och Konas gamla lägenhet. :)

2007-12-05 @ 12:20:39
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback