Helgen

Helgen har varit lugn, litre tråkig alltså:/

Jenny och jag var på stan på lördagen i hopp om att hitta något snyggt att ha på oss till nästa helg, men det var fan i mej omöjligt att hitta nåt snyggt.
T.o.m min favorit Gina Tricot hade inget:(

Alla affärer har ju snygga kläder, men det är som att antingen är det vardagskläder
 eller så är det typ nyårsklänning.

Jippie, jag hatar att vara för uppklädd. 

Efter vi hade glott klart på stan for vi hem till Jenny och åt mozarellapizza och såg lite på tv.
Haha, sen började vi kolla igenom lite partymusik Jenny hade på datorn.
Jag har typ ingen partymusik på min dator, så vi brände en skiva.

En sväng med Herr Ljungs volvo genom stan som var helt död och sen for vi hem till mej.
Provade lite kläder och insåg att jag egentligen inte behöver köpa något nytt.

Men jag vill.
Hehe.


Idag har jag bara varit duktig, städat och burit ner ton med grejer i förrådet.
Även om dom förmodligen snart ska upp så har jag dom hellre där
 än att det står och skräpar massa saker här uppe.
Jag blir vansinnig när det är stökigt.

Nu sitter Mange och packar, eller han pratar med Jonas om vad dom ska ha med sej.
Som vanligt svammlar dom bara, Mange tror ju han ska köpa allt där.
Han ska vara borta i 14 dagar och tycker det är för mkt att ha med sej 5 t-shirtar.
Jag orkar inte ens säga nåt.

Imorn blir det jobb, bara 9-12, skööönt!
Sen blir det en sväng på Inpuls, jag har ju haft en latar-vecka:/
Men min kropp har kännts så trött så jag har inte orkat.




 


Kommentarer
Postat av: hanna

vilken dag blir det fest? :)

2007-12-09 @ 23:32:31
Postat av: Catti

Du måste prova Body Step nu. :) Påtisdag är det nytt pass! :) För tänk, då kan ju ändå ingen passet. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback