Grattis!

Idag fyller min käre svåger herr Ljung 20-år!

Ska fara  dit om en halvtimme och äta tårta, hahaha!




image481


Igår jobbade jag till 18.15 sen blev det tjejkväll med Hännaa Banana och Cissi.

Vi såg på Idol, inte för att jag bryr mej, jag tycker det har blivit så jäkla svammligt,
men det var ju bra att Picasso och Amanda gick vidare.

Lite annat snack och tittandes i gamla skolkataloger, haha, fy fan va man såg ut!
Jävligt pinsamt, tur att man har förändrats, haha:D

Cissi tyckte då inte alls att jag var mej lik på dom bilderna så det känns jävligt bra, haha!


Ikväll blir det troligtvis party med folk från byn:D

Kommentarer
Postat av: Catti

Ja men fy fan hur man såg ut förut.. jag var så jävla tjock i trean också. HUGA! Jag och Emma brukar sitta och kolla på foton av oss och ASGARVA för att vi var ås jävla fula förut. Fan vad man har förändrats mycket på bara ett år typ. :)

Ja, jävla allergier alltså.. Jag vägrar ha ett allergiskt barn! Fy vad tråkigt.. :( Fast det går ju att fixa hos naturdoktorn, men tror inte man kan det med spädbarn direkt.. :( Vi får hoppas på det bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback