Fredag

Inte världens roligaste fredag men jag känner mej väldigt trött och sliten.
Idag gick det iaf jättefort att jobba och jag åt en jättegod grekisk sallad till lunch så man blev lite pigg:D

Jag gick förbi Clas Ohlson och köpte en ljusslinga till julgranen och så kunde jag inte hålla mej och köpte en jättefin liten lampa, hehe;D

När jag kom hem satte jag upp julstjärnan jag fick av mamma, snyggt fast jag är inget större fan av blått ljus, tycker det ser kallt och omysigt ut, men den passade ganska bra i fönstret!


                            
                   

1. Skönheten själv på jobbet:P  2. Stjärnan       3. Clas Ohlson-lampan



Nu kmr mamma snart och hämtar upp mej för att kolla på en lägenhet på Örnäset som jag är 5:a på.

Det ska bli både skönt och tråkigt att bo ensamen, men jag vet att jag klarar mej och dessutom om jag får en lägenhet på Örnäset så bor jag ju nära både Jenny och Alex och Hanna.

Men, men vi får ser hur det går, det är ju trots allt 4 st före mej i kön:P

Kommentarer
Postat av: Catti

Ska hålla tummarna att du får den! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback