Förkyld as hell

Usch, jag hatar att vara förkyld och ont i halsen!

Kan inte träna eller göra något normalt typ, undar bara hur det ska gå på jobbet imorn, min röst krm ju typ försvinna.
Men men, ska ta med mitt jordgubbsthè och dricka det och äta Bafucin.


image500


Väntar på upphämtning nu, ska fara till Gammelstan och se på film med lite folk, bara det inte blir så sent, jobbar ju kl 8.00 imorn:/

Åh fan va less jag blir, Mange har tagit allt nässprej med sej till Thailand!
Jag kan ju inte andas!


Jaja, skjutsen kmr nog snart så jag ska göra mej klar.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

"se min kuk"-killen verkar ha tagit bort sig från eniro.se men i våra register står han med ;p så jag har sparat hans nummer till ett kommande festtillfälle, har även ett nummer till "kalle balle" ;p

2007-12-19 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback