Det heter pumlor!

Idag har jag varit och snott mormors julgran (snällt jag vet, men jag fick den) och efter det hämtade jag upp mamma och Jenny i stan och for till dollarstore för inhandling av pumlor och giltter!

Det blev  glittriga, klara och  matta i ornage, några "päronformade guld/oranga och några vita som ser ut som snöbollar.
Såklart glitter och en glittrig snöflinga i toppen!

Hehe, tänkte att det skulle gå åt skogen med att sätta ihop granen utan
en bruksamvisning, men det gick faktisk jättebra!

        

Vi var även in på Växtriket.

Jag älskar den affären, allt är så fint där inne.
Och allt fint är dyrt, haha, jag lyckas alltid hitta dom absolut dyraste grejerna.

        

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag älskar växtriket. :D Och det heter "kulor" :D

Postat av: Jenny

haha den där hysteriska tomten!

2007-12-05 @ 23:55:53
URL: http://jennyyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback