Lista

Namn: Erica
Födelsedag: 12 aug
Mobilsignal: Flaunt it, kmr inte ihåg vad dom som sjunger den heter.
Syskon:
Lillasyster, lillebror
Längd: 1.64 eller något sånt
Min idol: Stevie Wonder, Metallica m.fl

Mamma kallar mig för: Erica
Stjärntecken: Lejon
Ögonfärg: Gröna
Semestrar gör jag helst: Där det är varmt!
Vikt: Lite för mkt i nuläget, haha
Jag är kär i: min älskade lilla Mange, puss puss pus, haha;D

Djur jag har/vill ha: Vill ha en katt men det skulle inte funka i nuläget
Gör i min ensamhet: Sjunger och spelar piano.
Jag har hånglat med: Några st, haha
Coca Cola eller Pepsi: Cola, im addicted!
Samlar på: onödiga hårvårdsprodukter som är väldigt növändiga vid köptillfället....
Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: En vit tiger!
Gör om helgerna: allt möjligt:D
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: Inreda lägenhet precis som jag ville och inte bry mej i vad det kostade!
Om jag vore en björn skulle jag: Äta blåbär?
Det pinsammaste jag gjort:  Kmr aldrig på något pinsamt när man väl ska berätta det.....

Artist: Alla möjliga.
Djur: Alla, fast fåglar är jag inget större fan av...
Maträtt: Pepparstek och potatisgratäng
Film: Just nu Blood Diamond. Skitbra!
Låt just nu: Pink - Mr. President.
Klädmärke: Gina Tricot, H&M:D
Årstid: Absolut Sommar!
Lag: Hmm.....Brändöns IF? ;D Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh denna snor jag! :) Inte ofta man stöter på någon ny lista nu för tiden :D

Kram!

Postat av: Hanna

ett pinsamt minne vet då jag att du har.. jag säger bara "glas med något flytande i".. hahaha ;p

2007-04-23 @ 12:11:56
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback