H&M loves Kylie!

image272



Som alla säkert redan vet ska ju Kylie Minouge gör en kollektion för H&M.

Den är ju säkert mkt mer spännande än Madonnas tråkkläder.
Blä.
Vad jag inte kan fatta var att vi sålde mest av catsuiten!

Okej, den var ganska snygg men när fan ska man ha på sej den och dessutom måste man ju ha en perfekt kropp för att den ska sitta snyggt, och det kan jag väl avslöja att en del som köpte den inte hade...

Jag hade aldrig tagit på mej den iaf.

Åter till Kylies kollektion.
Det är då bikinier, baddräkter, tunikor och saronger, säkert några assoccearer som solglasögon också.
Färgerna är mkt, turkost, blått och silver och ska vara inspirerat av vatten.

Tio procent av alla intäkter kommer att doneras till WaterAid.
Det är en internationell  välgörenhetsorganisation som hjälper världens fattigaste med rent dricksvatten, sanitet och grundläggande hygienutbildning.
Det var ju en bra tanke iaf:)

Den kommer ut i mitten av maj så jag är säkert inte kvar på H&M då:/
Fan också.



Kommentarer
Postat av: Catti

Ja den där catsuiten! Fattar noll. Skulle never ever ta på mig nåt sånt.

Ja det är äckligt kul på eniro. Ja, jag har ju pratat med både Hanna och Ellen och dom fattar inte hur fan vi ska hinna lära oss allt. Det är verkligen för lite tid!

Vi har en massa spännande på gång i helgen men mer kan jag inte avslöja haha. :D Vad gör du själv?

Kraam

Postat av: Mickan

Hej!
Ja, visst är det kul med inredning! :D Det ska bli riktigt skoj att möblera och göra så som man vill och tycker passar. Spännande att se resultatet sen också. :D
Vi får se hur det blir angående soffan... Nu har vi sett en annan kandidat, en från IKEA, en sådan med "liggplats". En billigare sak. :D
Tack för beröm!
Haft en bra påsk?

2007-04-14 @ 23:55:06
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mickan

Hej!
Ja, visst är det kul med inredning! :D Det ska bli riktigt skoj att möblera och göra så som man vill och tycker passar. Spännande att se resultatet sen också. :D
Vi får se hur det blir angående soffan... Nu har vi sett en annan kandidat, en från IKEA, en sådan med "liggplats". En billigare sak. :D
Tack för beröm!
Haft en bra påsk?

2007-04-14 @ 23:55:36
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback