Fångad av en stormvind

Usch, vad kallt det blåser idag!

Jätteirriterande då det är världens bästa väder ute och soligt men man kan inte sitta ute och sola för det blåser skitkallt.

Urk.

image280Var för övrigt hemma i byn igår och idag.
Såg "World Trade Center" igår och den var väl sådär.
Den var som lite seg.
Men Nicholas Cage var bra som vanligt, är ett stort fan av han!

 Jag älskar "Gone in sixty seconds" me alla bilar och kuligheter!
Haha!
Har sett den hundra gånger och kan alltid se den igen!

Jag undrar just när karln min kmr hem..
Han är och hjälper sin brorsa med att hämta nå jäkla grus och fylla upp grus någonstans.
Lajbans.

Hoppas han kmr hem snart.

Kommentarer
Postat av: Catti

Gone in 60 seconds är en av mina absluta favvisar. Ser den typ en gång i månaden haha! Tyckte också den var lte seg den där WTC men bra ändå på nåt sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback