En dag på H&M

Puh!

Kom hem för ca 30 min sen och är helt slut i skallen!

Har varit på barnavdelningen idag (vilket jag inte brukar) och skulle hänga om massa saker och ändra plagg som ligger vikta på ett bord.

Jag älskar när jag får helt fria händer och får matcha och mixa ihop hur jag vill!
Kläderna ska ju ofta hänga eller ligga som köp förslag, tex tröja-byxa, linne-shorts eller liknande.

Jag tog några naturvita och militärgröna kjolar och la ut dom på bordet.
Sen tog jag några t-shirtar med tryck i cerise, rosa, gul, brun, orange och vek i fyra högar.
Brevid satte jag 2 militärgröna väskor med färglatt axelband och en plexilåda med strumpor!

Det blev jättefint!

image286



Sen stod jag i kassan och en kille blev sur för att hans rabattcheck hade gått ut den 5 mars och han inte fick rabatt.
Skyll dej själv, det är väl inte mitt fel att du har varit seg på att handla.

Var skittrött på eftermiddagen och hängde om lite fler saker på barn.

Imorn ska jag och Madde (butikschefen) fortsätta hänga om på barn och så kommer det nya varor:D
Hoppas det kmr mkt, fast mest kommer det nog på onsdag för då får vi påfyllning på dom varor vi sålde i helgen!


Ska gå och lägga mej och slöa framför tv:n ett tag nu;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

på valborg slutar jag 18.00.. men efter det blir det nog att festa och grilla med cissi och co. men ni kan ju komma och festa med oss tycker jag :D vet inte vilka cissi och dom är.. men utöver dom kommer nog hanna och per och så skulle kanske matte också följa.. så vi blir nog ett härligt gäng :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback