S.O.S

Hello.

Jag ska bara meddela att jag inte är död, jag har bara varit sjukt lat så jag orkar inte skriva;P Hehe

Var på kattutställning i lördags, och jag såg världens sötaste birma!
Den var sö grymt söt.
Jag gick fram till buren och sa "hej katten" me fjantröst och den Birman
tittade på mej och jamade och sen började den klättra på buren
och sen sträckte den ut hela frambenet och
tassen och försökte komma ut!
De var som att dom stora blåa ögonen sa "ta med mej härifrån"!
Ååååh, jag tänkte nästan sno den!




Kan berätta att jag gjorde ännu ett försök att se en hel Beckfilm i söndags men lyckades inte:/

Idag har jag och Jenny varit och simmat. Ska köpa badkort och mygla mej in på ungdom så de bara kostar 150 spänn för 4 månader. Vuxen kostar 450, urk.

Ska gå och äta tårtan som jag har gjort till mamma nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback