Que?

Senaste impulsköp: En lakritstång eller vad man nu ska säga för 7 spänn
Bästa fikat: Chokladrutor;) Yummi.
Färg du hatar: Hudfärgat, de ser sjukt ut.
Nåt som gör dej förbannad:
när Mange säger att vi ska åka nånstans och jag är typ 2 timmar från att vara klar.
Så får du motion: powerwalk, löpning (försöker få Mange att fara och träna me mej på ssab:s gym men han slöar hela tiden)
Om du var en blomma: En orkidè, fråga mej inte varför
Det dyraste du äger: min synth
Tidigaste barndomsminnet: hmm, hur ska man kunna vet a vilket som var tidigast...
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Beror väl på vem de är
Samlar på: Sång/Piano papper med noter
Underskattad grönsak: Paprika
En bil är en: Fet jeep så man rymmer mkt grejer. I love our Santa Fe
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen.
Ditt livs aha-upplevelse: när jag gjorde en aha-behandling! (hahaha)
Lyx är: klä upp sej och äta middag på en fin resturang.
Tidningar du prenumererar på: VeckoRevyn
Du gör med 100 upphittade kronor: Tänker: spara Gör: köper
Nån du saknar: Anneli, my best friend.
När grät du senast: hmm, brukar ju lipa för ingenting men nu kan jag inte komma på när jag gjorde de senast.
Du tycker det är tantvarning: När man klipper håret kort och permanentar de. Oftast färgat rött okså.
När är du gammal: När jag känner mej gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback