Pizza:D

Nu har jag äntligen fått min vilja igenom, efter 2 veckors tjat och längtan ska jag idag äta pizza:D
Hahaha.
Har varit sugen på pizza hur länge som helst, har typ inte ätit de sen vi var hos Ante i somras när Sverige åkte ur fotbolls VM.
Hehe, så jag är värd en pizza;D

Det blir of course en Hawaii me räkor. Mums!

Jenny slutar 13.15 och då blir de ätning på Rimini:D
Rimini har dom godaste pizzorna i hela Norrbotten, så ska du äta pizza, åk dit!

Idag säljs Corvetten, troligtvis iaf:(
Blä, tyckte att den skulle vara kvar, nog för att man tjänar ganska mkt på att sälja den.

Mange vill köpa en Corvette c5:a igen, men då blir jag vansinnig.
Dom har haft en sån förut och den går så jävla fort, så jag kmr judö när jag ska åka den. Hujja.
Och när Mange ska köra den, de vill jag inte ens tänka på.
Han kmr ju köra som en galning och så kmr jag få telefonsamtal från sjukhuset:/

Nej, dom äldre är bättre, och snyggare.

Corvette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback