Lista

Första bästa kompis: Anneli
Första kärlek: hm, vet inte
Första husdjur: En katt, guldblå hette den! (haha, jag var typ 4 år)
Första semester: Ute me båten me mamma och pappa när jag var 9 månader.
Första jobb: Kioskpersonal
Första köpta skiva: Öh? Nordman..hahaha!
Första riktiga kärlek: Svårt att säga, men om man räknar me den som man skulle göra vad som helst för så : Mange
Första piercing: Öronen, har ingen annan
Första konsert: hmm, a-teens?

Senaste alkoholdrycken: Ingen aning, så då vet ni hur den kvällen slutade! Hahaha
Senaste bilfärd: I går, till korvgubben och tillbaka.
Senaste filmen du såg: Beck, hehe, halva iaf
Senaste ringda telefonsamtal: Emmelie
Senaste bubbelbadet: Typ på nordpoolen för 100 år sen
Senaste spelade cd: Hellacopters
Senaste gången du grät: Igår
Senaste måltiden: Frukost vid 08.00, sen somnade jag om till 11.30. hehe

Har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Ja, de slutar aldrig bra
Blivit arresterad? Nja, typ
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, har svårt att säga sånt till folk och gör de inte om jag inte känner så
Haft ett one night stand? Nej, vill inte ha de heller
Busringt till nån? Oh yes, jag, frida och helena var ju kung på de förr:D

Svart eller vitt? Vitt
Mjukt eller hårt? Mjukt
Homo eller hetero? Hetero
Höger eller vänster? Höger
Stor eller liten? Liten (vad frågan syftar på fattar jag inte men..)
Loket eller Oldsberg? Oldsberg
Göteborg eller Stockholm? Har inte varit i gbg så jag kan inte jämföra
Landet eller storstan? Lite blandat, men oftast landet.
Kram eller puss? beror väl på vem. Av mange vill man ju ha båda, men av andra föredrar jag nog en kram
Vagn eller buss? Bil
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm, jag får alltid damp i benen på bio.
Gräs eller grus? Gräs
Piggt eller opiggt? Piggt. typ...
Pasta eller potatis? Pasta, eller potatisgratäng
Tjänare eller tjäna? Tjäna
Is eller mjukglass? Mjukglass, hatar all annan glass
Natt eller dag? Dag
Felix eller Heinz? Felix, heinz smakar skit

NK eller Myrorna? NK, men jag har inte råd. haha
Marsvin eller hamster? Same shit, different name
Rakad eller orakad? Rakad
Biffig eller slank? mittemellan
Blåögda eller brunögda? Båda
Popsnöre eller sportfåne? Sportfåne
Naken eller pyjamas? något mellanting
Linda Skugge eller Linda Rosing? Skugge, inte för att jag vet mmkt om henne men Rosing är ju körd.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Stormare
Kaffe eller te? Te, fast helst inget av dom
Champagne eller ramlösa? Champagne, fast de är ju inte så jättegott, men ramlösa är sjukt äckligt

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Festival, den är ju bra.
Bakispizza eller bakischirre? Pizza. (schirre?)
Förfest eller efterfest? Förfest
Engångssex eller engångstallrik? tallrik
Plastbestick eller plastbröst? bestick
7-eleven eller Pressbyrån? dyrt
Glasögonorm eller linscooling? bra syn (säger vi)
Plugga eller jobba? Jobba

Planka eller pröjsa? Planka
Yngre eller äldre? Äldre
Lång eller kort? Kort
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Nej
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Beror på personen
Tycker du om ord? hmm, normal fråga.. ja
Nämn namnet på en tennisspelare? Boris Becker (tror han spelade/spelar tennis iaf)
Finns det någon du ogillar starkt? Egoister
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Lite mer åt räddhållet, men nog kan jag lösa dom
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Ber den att håll käften om den inte har något vettigt att säga
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Kan själv
Är du svartsjuk? Ja, men jag jobbar på de
Vad gjorde du igår kväll? Åt på korvgubben och körde bil:D
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja, all kärlek är kärlek
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Viker en sida, visste inte att de hette hundöron.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Gossip Girl
Tyckte du om att gå i skolan? Ja, estet var grymt  kul!
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Musik:D
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Nutida konst, de värsta jag har varit me om.
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Olle, Akka, Stefan:D Dom bästa lärarna som finns.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Japp, många
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Jo , men dom hade ju inte behövt ta bort nån
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Många, typ jobba på mcdonalds
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Bli förvånad
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Japp, jag är fattig
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Fri vilja
Vad är ditt favoritpålägg? Ost
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Kan jag sova längre eller kommer jag att kissa på mej då?
Är du troende? Nej.
Tycker du om stearinljus? Ja, fast inte när dom slukar upp allt syre i rummet
Använder du hårbalsam? Japp, annars blir de svårt
När blir man vuxen? När man gifter sej och får barn
Vilken färg har din tandborste? Genomskinlig/grön
Har du lök i köttbullarna? Ja, fast jag har gjort köttbullar typ en gång
Hav eller sjö? Hav, insjöar är äckliga
Har du någon skrivare? Nej
Har du någon scanner? Nej
Vad har du för väckarklocka? Mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? När dom är för långa
Har du hår på ryggen? Nej, lr lite men de har man ju över hela kroppen
Har du betalat månadens räkningar? Har inga haha! Än iaf...
Använder du hudlotion? Ja, jag har alltid torr hud
Har du åkt ambulans någon gång? Nej
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Söt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips
Tycker du om Dr Pepper? Urk!
Äpple eller Päron? Äpple, om dom är gröna och mkt besprutade:D
Äter du fiskbullar? Med hummersås, ja
Svettas du mycket? Beror väl på vad man gör
När klippte du dig senast? I sommras
Vad kollade du senast hos doktorn? Trodde jag hade bihåleinflammation
Har du fått riktig massage någon gång? Ja i tukland men den sög.
Tycker du om rökt kött? hmm, typ
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Urk för allt
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Max, har på snare tid upptäckt att korvgubben också är grymt gott.
Platt eller vanlig dataskärm? Platt, lite svårt att ha en vanlig på en bärbar dator
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson t630 eller va den nu heter, den är skitdålig iaf.
Hur betalar du dina räkningar? Internetbank..
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Nej:/
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Reda, så länge mange håller sej därifrån
Har du överkast på sängen? Ja, men de används mkt sällan
Har du brutit något någon gång? Nej
Vad är den värsta sjukdom du haft? Vet inte om man ska kalla de sjukdom men, ljumskebråck när jag var typ 5/6 år
Har du blivit sövd någon gång? Ja, Anneli var mkt avundsjuk! Hahaha
Lever din mormor? Tyvärr kan man väl säga
Har du varit med på TV? Ja, de har väl typ alla.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Gå på toa, jag är jättekissnödig
Använder du tofflor? Duntofflor, guds gåva till oss med kalla fötter
Använder du morgonrock? njo, ibland
Är du en Besserwisser? Förhoppningsvis inte. ahaha
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Hade gjort de om jag inte hade varit laktosintollerant.
Beskriv din humor: Skit bra, speciellt när jag gapskrattar åt mina gena skämt och ingen annan gör de!:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst är jag ;)

Tanken är väl att vi inte ska ut efteråt, detta med tanke på att vissa inte har råd. Men vi får la se hur vi gör :)

Postat av: Catti

Det här måste ha varit världens längsta lista :D
Och ändå läste jag hela! Jag har enormt tråkigt. Anders ligger och sover än för han är jättebakis haha. och jag har fått vara upp med alma från 8 idag, alltid får kvinnorna göra sånt här jobb :P

2006-09-17 @ 11:34:22
URL: http://www.catti.se/
Postat av: Catti

Jo det är ju faktiskt sant. Det är ju inte bara hemskt att måsta gå upp klockan6 varje morgon ;P
Men snart kanske du har en liten kisse? :)

2006-09-17 @ 15:13:52
URL: http://www.catti.se/
Postat av: Catti

haha, ja då tror jag nog han väljer att ha en katt istället;)

2006-09-17 @ 15:23:11
URL: http://www.catti.se/
Postat av: Hanna

tjenis!

antar att du fått mitt sms, och jag ska ju köpa drickat till festen imorgon eller ja idag blir det ju. för visst kommer du på festen? tänkte att jag skulle behöva veta vad damen vill ha att dricka :) alltså om det är nån särskild cider, för du dricker inte öl va?

2006-09-22 @ 00:50:53
Postat av: Hanna

Haha, jo Hostel var typ sämre än sämst.. no meaning with it! ååh, nu står hondan på min gård.. den är helt sjukt snygg :P blir att köpa den på måndag, har fått låna hem den nu över helgen :D och idag har jag och mamma varit och handlat en jävla massa sprit till festen.. gud så jag lääängtar :D

2006-09-22 @ 19:49:17
Postat av: Catti

Hej, nä jag har ingen aning om det där med skal till laptops. Du kanske kan söka lite på google och se?
Kram

2006-09-24 @ 09:19:27
URL: http://www.catti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback