Kallt som fan

Urk, va kallt de är:/

Ankelboots
Jag och Jenny har gått på stan en sväng idag i regnvädret.
Inhandlade ett par ankelboots:D
Jippie!

Dom ser lite lurkigt ut på bilden men dom är såå snygga i verkligheten!

På lördag är de fest hos Hanna!! Haha.
Fan va jag längtar.
Sen kanske vi skulle ut på brass och då skulle de visst komma några Pussy cat dolls wannabe. Hmm.
Nåja, dom är säkert roliga iaf:D

Någon annan som ska på brass på lördag?

Har suttit och gormat ihop ett bättre cv och brev men inte fan finns de några jobb att söka för de.
Men , men. Ska typ fråga om man kan få praktik i typ en månad i någon affär så man lär sej allt och så.
Då kanske man blir lite högre rankad om man har typ kassavana och sånt.

Jaja, ska gå och läsa lite nu.
MIna Gossip Girl böcker har ju kommit:D

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har köpt mina på dinsko. Du då?

Postat av: Festfixarn H ;)

nu börjar det närma sig på riktigt.. fan va gött! och vilka fina skor du köpt, har spanat på sånna jag med. men köpte ett par andra finisar i måndags, dock lite väl kalla för den här årstiden.. :/

and btw.. gossip girl for life ;D

2006-09-29 @ 02:07:24
Postat av: Catti

Detär fan ett mysterium det här med jobb. Undra om man alls kommer få något inom det närmsta året. Jag känner mig grymmt pessimistiskt inställd till det här.
Låter kul med fest, men något brass blir det inte, inga pengar till sånt, möjligen att det blir kalix hotellet istället haha.

2006-09-29 @ 10:19:27
URL: http://www.catti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback