I`m alive

Nej, jag har inte dött, jag har bara varit to pissed off på att inte få något jobb för att idas skriva.

Det var faktiskt ganska kul att vara rösträknare:D Haha.
De blev ju lite pengar iaf.

Sitter och söker jobb överallt nu men de är ju helt jävla omöjligt. De kmr sluta me att man måste ha nå jävla praktik. Utnyttjning kan dim ju döpa om de till.

Ja, har köt en höstjacka idag:D
Ville ha en svart men den fanns såklart inte kvar så ny blev de en mörkblå, men who cares.
De är ju ändå så jävla mörkt på hösten så ingen ser ju skillnad.

Köpte också ett par skitsköna jeans från vila och en handbag.
En äkta Hermes. Or not. Den är från HM. haha.

Yes, fan va ja längtar till på lördag! Då blir de fet tjejfest hos Hanna och de ska bli så sjukt kul!
Synd bara att eve och malin är i usa och au-pairar sej:/

Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask så den inte fräter bort ansiktet på mej.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anneli

Började nästan tro att du hade dött :P Jag såg förresten att Zara ska öppna här, men inte förrän i April.

Postat av: Hanna

snart är det lördag :D kommer bli så jävla grymt!

2006-09-26 @ 23:35:51
Postat av: Hanna

jo, den är inställd.. men hon verkar inte ha meddelat någon om det. dom skulle ha en liten fest med hennes syster och hennes kille. dom skulle typ spela tv-spel.

2006-09-26 @ 23:40:34
Postat av: Catti

Åh jag vill ju ha en mörkblå jacka. Men det fanns inte så jag var tvungen köpa en Kahki-grön! :(

2006-09-27 @ 10:15:37
URL: http://www.catti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback