Hjälp mej;D

Jag måste bara fråga om nån kan tipsa mej  om bra affärer i Göteborg?
Jag har alrdig varit där, men funderar på att åka i början av oktober.

Jag undrar vars de finns secondhandaffärer och "vanliga" affärer.
Hehe. De för gärna vara billigt eftersom jag inte cashar in så mkt nu när man är arbetslös:/

Finns Zara i gbg?



Ska bara berätta att jag har fått jobb i en vecka med att räkna valröster. Haha!
Inte så kul men 110 spänn /timme är ju inte fel:D
Ska på utbildning imorn och på måndag börjar jag:)

Det skulle hålla på i ca en vecka.
Hoppas de blir längre så får man mer betalt.

Men jag räknade ut att om de är en vecka skulle jag tjäna typ 4500 ink. utbildningen och då måste jag betala nästan 1000 spänn i skatt!
Sjukt.



Jag och Jenny for till g:stad och simmade.
Mkt fräschare än stan kan jag meddela.

Det funkade också att snika sej och köpa ungdomskort.
Det verkar ju som att om jag är osminkad tror folk att jag är 15-16.
Hon som jag köpte kortet av trodde typ att jag gick på stadsön och det är upp till nian där!
Hahaha:D
Skit samma, lurad vart hon iaf.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tjenis!

festen är bara för oss brudar, men jag behöver en fotograf för jag vill att alla ska vara med på vissa bilder. typ gruppbild ;) så johanna kommer att ta med sig robin om dom fixar skjuts hem, men tanken är bara att brudarna ska komma. haha, jag skrev ju till dig att jag bjuder på spriten ;p ska till finland nästa fredag med mamma och fixa en massa sprit. sen blir det att köpa både öl och cider här :) så man behöver inte tänka på att ta med sig något att dricka, om man nu inte vill ha något särskilt. men det kommer att finnas så det räcker åt en härlig fylla åt allesammans ;D joho du, får fetlön nu i september så då tänkte jag att jag ska unna mina vänner något skoj :)

Postat av: Catti

Vad härligt att simma. Men det dröjer nog ett tag till innan jag visar mig i bikini igen haha. Kanske när jag gått ner dom här 15 kilona som jag gått upp sen jag flyttade til stan :D

Nu är nya hemsidan uppe :)

2006-09-15 @ 09:17:41
URL: http://www.catti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback