Tränad

Oh shit, va trötta mina ben är nu.
Har varit på Body Pump på Step In och jag är ju grymt otränad så de va skitjobbigt, mest på benen.
Höll typ på dö när jag skulle gå ner för trappan, haha.
Men, men, nu ska fan fläsket bort så de är bara att köra på.
Träffade
Catti på Step In som också var på pumpen:)

Ska
fara och simma imorn hade jag tänkt.
Närjag var och simma igår var de en ungjävel som typ följde efter mej och bara var i vägen hela jävla tiden.
Fick lite lust att dränka honom.

Men igår då, jag och Mange skulle fara till Storheden och kom körandes på hertsövägen vid örnäset.
Då såg han att polisen låg bakom oss och han hade ju naturligtvis kört för fort, då körde vi bara framåt, till rskurholmsrondellen och svängde mot svartöstan, då börjar cp jävlarna blinka, så då svängde Mange  in vid Matstället.
Då kom en ful jävla tjejpolis ut ur bilen och trodde hon var cool och började typ förhöra Mange vars vi skulle och vad vi skulle göra och så fick han blåsa.
Ja och vad ville då idioterna???
- Eran ena baklykta funkar inte.

Men fy fan. Normalt att stanna oss för de.
Poliserna, iaf i den här stan, gör fan ingenting ordentligt tycker jag.
Dom kan väl ta och sikta in sej på dom som kör påverkade och skitfort och utan körkort.
Och ringer man in till polisen här och säger typ " det är inbrott hos grannen", då säger dom att dom inte har några bilar tillgängliga nu så de får vänta.
Så är de alltid.

Men småungar som kör trimmade moppar och typ folk som går mot rött fast det inte kmr några bilar är de hög prioritet på.

Och det sista cp polistjejen sa, för att skrämmas var:
-Vi ser er inte mer ikväll.

Haha, sen for vi till storheden iaf:D

Var på ungdomsförmedlingen idag och pratade me en kärring. Ska antagligen ut på praktik nånstans, ska försöka fixa något ill nästa torsdag.
Men de bästa är att jag började få pengar i förrgår fast jag gör ju inte ett skit nu, haha.
Fast 3500 i månaden är ju inte någon underbar lön för ett heltidsarbete precis, men skit samma.
De är ju nåt iaf.

Klart slut varulvstjut


Kommentarer
Postat av: Erica

undrar just varför de inte går att ta bort ena inlägget, de är ju två likadana...Men jag är iaf nöjd me att jag lyckades göra en sån där länk:D

Postat av: Catti

hahhaa vilken jävla tönt-plois!!
En gång när jag och Anders hade köpt mat i max-driven (innan jag började mitt nya liv haha) så åkte vi bakom OK och tänkte äta där men då var det ju såklart folk där så vi vände och körde till parkeringen på max ist. Och vi körde kanske lite konstigt dit, typ snirklade mellan parkerade bilar och sånt haha. Men då började polisen förfölja oss haha och stannade bakom oss när vi stannat på parkeringen och båda poliserna gick ut med händerna på pistolerna HAHA! Jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. Dom typ smög upp bakom oss och kikade in och drog den vanliga frasen "Jaha, hur var det här då?" Och så fick Anders blåsa haha.

sepen!

Förresten så MÅSTE du nästan gå på Body Balance någon dag. Det var så jäkla roligt! Dom har gjort nytt program nu så alla är som nybörjare på det så du behöver inte känna att du inte kommer kunna nåt. Det var jättelätt att lära sig :) Bara ett tips!

2006-10-20 @ 08:16:48
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback