Top Model 6

top model

Snart
är de Top Model. Yes!
Jag blev något less förra onsdagen  när de var fotboll istället:/

Tyvärr kunde jag ju inte hålla mej från att kolla vem som vann, men min favorit än så länge är iaf Sarah.
Fan så snygg hon är!
Fast det är nog bara för att hon är så lik Scarlett Johansen,
som för övrigt är typ den snyggaste tjejen på jorden.

Idag har jag varit och simmat typ hur länge som helst!
Men skönt och avslappnande var de iaf.

Imorn blir de möte på ungdomsförmedlingen (BLÄ), sen blir de Body pump  på Step In:D
Nu ska jag gå och mysa me Mange;)

saraflint



Kommentarer
Postat av: Catti

Jajjemen nu har vi varit och tränat. Är jävligt trött och så ska jag ju träna ikväll igen! :O
Men det ska nog gå bra.

Och inte gör det ju nåt att man har lite vikter på. Jag tycker Body Pump är så farligt om man har för mycket. Man sliter ju nästan sönder musklerna då. fast å andra sidan ska man ju alltid utmana sig själv. Det gjorde jag idag på ryggen. Hade lika mycket som jag har på ben (5 kilo på vardera sida) och det var fan tungt! Men man klarar mer än vad man tror!

Vi ses säkert snart igen!

Postat av: Catti

Ja den är fan svår. Jag har ju världens sämsta balans så jag måste ha stången mellan benen så att jag balanserar med den haha.

2006-10-19 @ 14:45:11
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback