Tjejfest hos Sunshine

Oh, yes. I lördags var de äntligen dags för den omtalade festen hos Hanna:)
Började ju bra me att jag skulle ringa henne och säga att hon skulle öppna porten där nere så jag kunde komma in. Lättare sagt än gjort när kärringen i telefonen säger " Ditt kort är tomt".
Less.
Gick in på ica och fyllde på mobilen och medans jag var där ringde Linn och undrarde vars jag var, så hon kom och släppte in mej.

Sen gick vi ner och åt pizza på pizzerian under hanna. Mums! Blev hur mätt som helst!
Medans vi åt kom Moa och joinade oss:)


Sen gick vi upp till hanna och började blanda bål och sen kom Maura.
Sen vart de fest me jättegod bål, Golden Strike, öl, cider och jag drck tequila för första gången!
Haha, jag vet, jag är lite efter.

Party


Sen hade vi skitkul och sjöng karaoke och lekte "jag har aldrig" och annat kul;D

Vid tolv kom Mange och hämtade mej, moa, cissi och Hanna (brunett-hanna alltså) och körde oss till Brasseriet.
Brass är ju fan de äkcligaste stället som finns typ. De stank spya i hela huset. Jajja, när man hade varit där ett tag kände man de inte iaf...
Träffade massa känt folk, bland annat Emma Nilsson:) Var jättekul att se henne, har ju inte setts på jättelänge.

Sen  var jag mest me Linn och Brunett-Hanna och dansade loss;D Och räddad varann från äckliga killar. haha.
Sen skulle ju så stort "Pussycat dolls" uppträda. Varför tar man ett namn som redan finns?
Dom sög iaf, stod typ och vicka på rumpan lite i underkläder. Dom mimade knappt till låtarna, tror dom glömde röra på munnen..
Billig underhållning iaf.

WannabeStrippor


Summering av kvällen:
Sjukt kul!
Var jättekul att lära känna Brunett-Hanna och Moa bättre:)
Vi måste göra de här oftare!

The  it girls



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback