Sommarkatt

Märker att jag har varit lite dum. De var ju på Indiska jag var på intervju och inte Lindex.

Just nu är jag så jävla förbannad på alla idioter som köper katter, har dom över sommaren och sen bara lämnar dom i sin sommarstuga eller vars dom nu har haft dom.
När jag kmr in på affären idag står de på en lapp att en vit och svart mager liten katt går omkring och jamar och fryser i Brändön (grannbyn).
Fy fan!

sommarkatt
Jag skulle kunna skjuta dom i huvudet , dom som har lämnat den.
Pappa däremot sa att han tänkte binda fast dom nakna i ett träd mitt i vintern så dom plågades lite mer. haha.
Hur kan människor vara så jävla sjuka i huvudet och ansvarslösa att dom bara lämnar en stackars katt?!

Min största dröm är att driva ett hem för hemlösa katter och så skulle dom få bo där och om någon ville köpa en  katt så skulle jag fan kolla upp personen som skulle köpa den, och om dom skulle ens tänka tanken att lämna katten så skulle jag göra livet, minst sagt, surt för dom långt framöver.

Så, nu har jag fått ut mina aggressioner lite;D


Kommentarer
Postat av: Anneli

Va? Hade du blandat ihop Lindex i Indiska :P ?

Postat av: Estelle

Söt katt!

2006-10-07 @ 15:55:03
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Carro

Vad häftigt, det är min största dröm med, att öppna ett katthem! Ska göra det dagen jag har råd..för jag kan tänka mig att det är rätt dyrt och att man inte har några inkomster! På djurpolisen på animal planet jobbar dom gratis:)Det vore att göra något vettigt med sitt liv!! Ha det bra

2006-10-13 @ 12:37:16
URL: http://que.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback