Snöigt:)

Yes, snön har kommit!
 
Internet har inte funkat på några dagar där för har jag inte uppdaterat bloggen något..

Har iaf börjat träna ordentligt nu, kom precis hem från pilates. Fast det var grymt tråkigt och inte jobbigt alls, inte som spinningen igår! BAH!
Jag höll på att dö efter en kvart typ, inte vart de bättre av att jag hade världens träningsvärk sen dagen före då jag hade varit på Body pump.

Nåja, ska nog börja träna lite mer kondition, men jag vågar fan inte gå på spinning i typ 50 min för jag orkar inte cykla så länge.
Haha, och instruktören frågade om jag brukade cykla hemma, haha, jag har väl inte cyklat mer än fram till hamnen och tillbaka på typ 3-4 år.
snö4

Snöigt har de blivit iaf, bra tycker jag, annars är de så mörkt.
Men för övrigt så hatar jag vintern, de ända som är roligt är att köra skoter och den obligatoriska veckan i Hemavan när jag åker skidor.
Annars ser jag inget roligt med vintern, jag längtar bara till våren och sommaren!


Var
ute på en promenad från hertz, in till stan och tillbaka till  Hertz i söndags och knäppte lite kort.

    
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback