Rent och snyggt!

svintoBAH!
Jag har städat hela köket idag.
Fy fan va duktig jag är. haha.
Har gnuggat me svinto i 100 år på insidan av ungsluckan.
Det var helt sjukt va smutsigt och jävligt det var. Urk.

Nu ska Mange komma och hämta mej för jag är less på att vara hemma.

Imorn ska jag till arbetsförmedlingen. Joy.
Det lär ju inte hända mkt iaf. Af är bara skit, de är fan ingen idè att
skriva in sej där för de hjälper ingenting.

10% rabatt på HM fick man idag:D Jippie.
Skulle behöva en vinterjacka, men undrar just om dom har någon snygg.
Ska kanske kolla in en sväng imorn när jag ändå är i stan för af mötet.

Någon som har något bra förslag på teman man kan ha på fester förresten??
50-tals Hollywood hade varit kul;)


Kommentarer
Postat av: Catti

Skönt att ha städat och fint! Jag gör fan inget annat än städar. haha.

På PowerCore jobbar man med mage,rygg, rumpa och armar. Det är inte med vikter utan bara med kroppen. Typ Plankan, situps, ryggups, armhävningar, "hunden" och sånt där. fast roligare förstås. Det lät jävligt tråkigt när jag skrev det här hahaha. Har dom det på Inpuls eller?

Postat av: Catti

haha jahaa. :) Men det är skitbra träning verkligen. Tusen ggr jobbigare än pump och ändå är det bara en halvtimme!

2006-10-17 @ 12:42:36
URL: http://www.catti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback