PUH!

Nu ska jag till Step In och få lite coachning tror jag. Nåt åt de hållet iaf.
Har ju fått 2 gratisveckor där av mamma:D
Men de kmr bli jobbigt, de var ju 100 år sen jag tränade något annat än kondition.

Okej, de va ganska länge sen da vart en joggingtur också:P

Jaja, de går säkert bra.

Var på af idag och träffade min handledare Kjell, haha.

Han sa en massa gorm och om att jag ska till ungdomsförmedlingen på torsdag och träffa nån kärring.
Så nu blir de praktik. Urk.
Men gör man inte de så får jag ju vara utan pengar i 1000 år och de funkar inte.
Dessutom kan ju praktiken leda till jobb, fast dom flesta utnyttjar ju bara gratis arbetskraft verkar de ju som. Ska kanske höra om praktik på HM eller någon klädaffär i stan iaf.

Nu ska jag åka och svettas lite;D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback