Pizza

Jag är sjukt sugen på pizza!

Men jag måste spara pengar:/ Urk

Fy fan vad jag hatar att inte kunna få ett jobb!
Jag vet att jag börjar bli lite tjatig nu men jag blir fan galen snart.

Men, men, ska ju på intervjuen på Lindex imorn, så vi får se vad de ger..
Nog får att de skulle ju bara vara lite extrajobb och några timmar då och då, men då har har man ju fått in en fot iaf.

Men mitt mål är ändå att få ett jobb som är från 8-17, men nu tar man ju nästan vad som helst.
Okej, inte telefonförsäljning och inte städare.

Hmm. Ska kanske gå ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Catti

Nej telefonförsäljning eller städare ligger inte ens på min lista, inte ens sist haha. Men nu har jag sökt lite jobb så jag hoppas!
Men om du fått in en fot på Lindex kan jag tänka mig att du nog får jobb där sedan!

Postat av: Hanna

haha, ingen aning.. har inte ens nämnt idén för dem än kom jag ju på nu ;p

2006-10-06 @ 02:35:37
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback