Meee


meeePersonfakta:
Namn: Erica
Kön:  Tjej, of course
Ålder: 19
Längd: 164/165 cm
Smeknamn: Ric, Ricen, Loppan, Lommen , Älskling m.m.
Alla av min kära Mange
Hårfärg: Naturligt blond, fast nu är de ljusare än vad jag har naturligt.
Ögonfärg: Gröna


Har du någonsin:

Ätit sushi: Nope, rå fisk är inte min grej.
Stått på scen: Hur många gånger som helst
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, får jag då hoppas..
Klättrat på berg: Ja, mer eller mindre iaf.
Sett vita huset: Nope, inget jag eftersträvar heller


Antingen eller:

Kallt eller varmt: Varmt!
Spets eller satin: Spets, vet inte ens vad satin är men jag gissar på sånt där glansigt som kletar fast sej på kroppen när man blir minsta lilla varm.
Svart eller rött: Båda
Regn eller snö: Snö, då kan man ju köra skoter!
Rosor eller tusensköna: Rosor, när jag får rosor av Mange är dom alltid rosa<3
Vår eller höst: Vår, för då är de snart sommar!
Matte eller engelska: hmm, om de är nån rolig matte så, matte.


Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja, min Mange
Vet den om det: Haha, ja de vet han.
Vad tittar du på hos en man: Allt, haha


Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja, jag och mange kramas hela natten, även i natt fast han snarkade:/
Kommit sams med dina föräldrar: Öh, nej, bråkar inte så ofta me dom.
Bråkat med en kompis: Nä, de gör jag typ aldrig


Gillar du att:

Ge kramar: Ja, fast ego som jag är så är de bättre att få kramar, haha!
Ge massage: Bara en liten stund för sen får jag så ont i mina fingrar.
Gå promenader i regnet: Nja, om de regnar lite kanske men de är ju inte precis min favoritsysselsättning.


Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Sola, bada, festa, jobba m.m
Svär du för mycket: Om jag är arg gör jag de men annars tror jag inte att jag gör de.
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart, som vanligt mysbyxor. haha
Vilken låt lyssnar du på just nu: Gavin DeGraw - I don't want to be
Vad är bredvid dig just nu: stolar, bord, Kylien.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Bärbar dator= inget skrivbord
Vad var det sista du åt: Två mackor me ost och paprika på. Men brödet var äckligt och onyttigt. Blä.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Just nu kännes de ju som Mange, men det är ju omöjligt att veta nu.
Har du en lavalampa: Nej, jag hade en fiberoptiklampa när alla hade lavalampor.
Hur är vädret just nu: Kallt och jävligt. Typiskt höstväder.
Vad gjorde du igår kväll: Såg på en film som jag inte minns vad den hette. haha.
Vem pratade du sist med på telefon: Min käre far.
Vad gör dig glad: Djur m.m
Vart skulle du vilja du åka: Karibien
Vill du ha barn: Ja, en eller två.
Vad ska dom heta: Julia coh Viktor om de blir en kille och en tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback