Lista igen;D

Snott av devilinprada.blogg.se;D

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"She'd play Marylin Monroe at her red-hot skinniest dressed..."- Gossip Girl
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En skrivare
3. Vad var det senaste du såg på tv?
McGyver. haha. hur de nu stavas
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Runt 13?
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Inget
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För typ en timme sen och hämtade en dricka.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
www.devilinprada.blogg.se
8. Vad har du på dig?
Svarta plyshmjukisar, ljusblå oversize kofta och svart linne.
9. Drömde du något inatt?
Jo, och jag kom ihåg de imorse men inte nu.
10. När skrattade du senast?
Igår när Mange apade sej.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bl.a. en klocka som ska föreställa ett däck och en stor spegel me guldram
12. Har du sett något konstigt på sistone?
En tjej me en jeanskjol som var ca 20 cm lång. Som tur var hade hon leggings...den här gången.
13. Vad tycker du om den här utmaningen
Lite jobbig men jag har inget att göra så..
14. Vilken var den senaste film du såg?
Heartbreak Hotel, dock inte hela
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lägenhet/hus, en katt, bil, segelbåt i västindien åt mamma och pappa och mkt,mkt mer.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Just nu svider de som fan i mitt öga.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Inga djur eller människor, skulle svälta, plågas och vara hemlösa. + att våltäksmän skulle kastreras.
18. Tycker du om att dansa?
"jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig, inte en chans!"
19. George Bush?
Maktgalen
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Viktor - Julia
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, vet inte. Typ Monaco eller nåt då
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Don't belive in God. Så ahn kmr inte säg nånting.
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Dom som känner sej manade, men säg till mej så ska jag läsa vad du svarade!

Kommentarer
Postat av: Catti

hehe den där har jag gjort när jag hade blogg.se. jag tyckte också den var lite jobbig :D

Postat av: c.c

hehe va kul att du svarade;) *fniss* hahahaha

2006-10-05 @ 11:22:43
URL: http://devilinprada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback