Lista igen. haha

One three hill eller O.C: One three hill, har aldrig riktigt satt mej in i o.c
Ute- eller hemmakväll: Hemmafest;D
Sex eller mys: Båda
Salt eller sött: Salt
Lyx eller budget: Budget för tillfället iaf. arbetslös....
Sommar eller vinter: Sommar. Värme och sol är de bästa som finns
När är du Född: 87-08-12
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Plyschmjukisar, linne, kofta och duntofflor:D
Favoritresturang: Waldorf i Luleå
Favoritfilm: Hmm, vet faktiskt inte, men sagan om ringen triologin är sjukt bra, men så lång så man ids ju inte se den flera gånger.
Drömväska: En stor, fet Chloe som jag såg i Turkiet. Den var ju naturligtvis fejk men en äkta hade inte varit fel.
Har du barn: Neope, fråga om 10 år istället.
Födelseort: Luleå
Smeknamn: Ricen, ric, loppan m.m (alla av mange, påhittarnas påhittare)
Favoritfärg: Ingen speciell. Men royalblå är sjukt fult!
Har du varit kär: Ja, och är de fortfarande
Favoritlåt: The moon`s a harsh mistress
Maträtt: Fläskfile med rödvinsås och potatisgratäng:) Mums, nu blev jag hungrig.
Favoritresemål: Grekland
Favoritblomma: Orkidè
Tycker inte om: När djur plågas. Jag skulle kunna mörda alla som gör något ont mot djur.
Senaste sjukhusvistelse: Hmmm, typ när jag opererade mej när jag var 6 år. Har ju såklart varit där sen dess men då var de bara andra de var fel på. haha;P
Favoritdricka: Cola
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Usch, isblå.
Vad gör du när du är uttråkad: Spelar piano.
Missbruk: Hmm, godis?
Vän som bor längst från dig: Nu anneli. blä.
Vad retar du dig mest på: Att min rygg håller på att gå av.
Läggdags: När jag somnar..haha..så fort jag slår på tv typ..haha..som en kärring.
Nagellack: Mörkröd, plommon eller ljust rosa
Husdjur: bara en hund nu. Har haft massa katter, hund och häst, emn min syrra ska ju såklart bli allergisk. blä.
Skostorlek: 37, dom som alltid är slut när man hittar ett par snygga skor.
Syskon: En lillasyster, Jenny 17 år, och en lillebror, Henrik 16 år.
Favorit pålägg: Kryddost eller vanlig ost, typ hushålls.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Något hem för katter tror jag. Något med djur att göra iaf.
Vilket är det vackraste ordet: Eternity, fråga mej inte varför för de vet jag inte själv.
Bästa bok du läst: Gossip Girl, Da vinci koden eller Änglar och demoner.
Är du Internetberoende: Nja, jag dör ju inte men har jag inget att göra så sitter jag ju på internet.
Favoritparfym: D&G Light Blue
Gillar du snö: När de är så mkt så man kan köra skoter, men när de är sådär mesigt lite är de bara tråkigt.
När köpte du något åt dig själv sist: Idag, hehe. Ett puder och en läppenna.
Vilken är din bästa egenskap: Väldigt omtänksam och trevlig. Tycker jag själv iaf hahaha!
Senaste pojkvännen: (gör om lite) Senaste och nuvarande: Magnus<3
Vilken film såg du på bio senast: ja de va ju  hundra år sen..hmm...nej de står still
Senaste köpta skiva: å de var ju 200 år sen...ingen aning
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Vill ha jobb. Får man jobb? Nej.
Bästa kompis: Anneli
Innerstad eller liten ort: Hmm..beror lite på..LIten ort nära stan?
Favorit bloggar:
www.devilinprada.blogg.se, jätterolig tjej!
Nytt eller vintage: Blandat

Jag utmanar dej Hanna! sensuella.blogg.se ( haha, fast ni som inte har lösenord kmr inte in, hehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback