Idol

Shit, va bra låten som Erik sjöng är!
93318-89
Gavin DeGraw - I don't want to be

Sjukt skön låt, fast originalet är ju såklart bättre
 än Idol-Eriks version..
I think he sucks, iaf fram till han körde den här låten.

Men bäst är ju iaf Markus!
Troligtvis den mest musikaliska, egen stil och skitbra röst.
Hans falsett på maroon 5  låten She will be loved var helt
galet bra.
Han hejar då jag på.

Danny är ju också bra men han verkar så jäkla smörig och tror att han är så snygg.
Fast han har ju en väldigt bra röst, men de är lite vål mkt Darin över de hela.
Felicia är ju också duktig men på något sätt glömmer man bort henne..hmm, dessutom är det väldigt likt Agnes-stuket.

Yes, yes.

Nu är karln min ute och jagar och jag for hem.
Hämtade upp pappa på sjögårda och såg Uffes och Kerstins lilla hund.
Gud så söt!
Pappa hade iaf skjutit en till älg och mamma for precis ut i skogen igen.

Jag vill ha en mjölkchoklad me daim i!
Har velat ha de hela helgen och har inte lyckats köpa de än, men jag funderar på en färd till Statoil i Persön. Våran lilla affär i Örarna är ju stängd på söndagar:/

Ska kanske på bio me Johanna och Micke sen, men vi får se vad som händer iaf.
Bara Mange bjuder mej så är jag nöjd för jag är fan utfattig.


Haha, läs detta på aftonbladet. Den där erotikmässan var de ett jävla liv om..

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,908083,00.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback