Helgen

Jo, de var ju flera dagar sen jag skrev så nu tänkte jag ta mej i kragen och göra de.

Tänkte berätta lite om helgen.

Fredag
Var på stan en sväng och inhandlade saker till Halloween bl.a. lösögonfransar och ett mörkrött läppstift,  ett par örhängen och två ringar.

Haha, de var ju typ storm pch snöade hur mkt som helst så de va ju lite koas när man skulle köra in till stan och när jag väl var där så skulle jag parkera på mammas parkering och för att komma dit måste man köra upp för en ganska brant backe, typ 4 m.
Då körde jag åsså kände jag att de började slira och jävlas och de var typ omöjligt att komma upp, och helt plötsligt gick de!
Då kollade jag i backspegeln och såg att två gubbar puttade på bilen! Ahaha!
Och dom han försvinna innan jag fick upp dörren och kunde tacka dom.
Typiskt.

Sydde även på min Marilyn-klänning som jag ska ha på lördag.
Var på stan i torsdags och letade kläder till halloween, men jag hittade inget så jag och Jenny gick  in på Ohlssons stuvar bara för att  kolla och då hittade jag ett skitsnyggt tyg som var på rea så jag fick hur mkr tyg som helst för 100 spänn!
Så jag tänkte att jag kan ju sy en klänning när jag inte hittade nån:D

Vart hungrig och gick och köpte en kyckligmacka av
Malin på Dagobert. Mums!
När jag sen skulle åka från stan så var de en bil som skulle in på samma parkering som mej och de gick ju inte bättre för dom, haha.
Ena kärringen i bilen och jag började putta, men vi kom typ ingenstans, då kom de två småtejer, typ 13 år och skitspinkiga, och hjälpte till och tillslut kom dom upp, haha.
De var typ som att köra bodypump 2 gånger efter varann, fy fan va tungt de va!

Att komma därifrån var som tur var inget problem, så jag backade ut och for och hämtade Mange på ssab för han hade fått sluta tidigare för han hade varit ute typ hela dagen i snöstormen.
Min stackars älskling.

Senare på kvällen for vi till Mikaelas lägenhet som Emmelie hade lånat över deras lov, och så for vi ut och körde lite bil i stormen.
Jag var ju naturligtvis tvungen att köra för herrarna skulle ju pimpla vin och allt möjligt.
For och åt på Korvgubben för vi höll på att svälta ihjäl, sen for vi och hyrde film, senaste Beckfilmen, och köpte godis.
Det blev dock inget godisätande för jag var så jäkla mätt från Hamburgaren;D

Filmen var iaf skitbra som alla Beckfilmer är!

Lördag

Psykopaten Mange försökte få upp mej vid 9 tiden men icke!
Jag kan fan inta gå upp då om jag somnade vid halv 3 tiden.

Jag sov vidare till 10 typ.
Mange for me sin farsa och kollade på bilar och skotrar. Tror de va de dom gjorde iaf, haha.
Medans sydde jag vidare på klänningen:D

Hmm, vad gjorde vi mer då.
Jo, jag och Mange ångbastade och dushade och sen vi 19 tiden kom Emmelie och JP och herrarba skulle dricka igen och ut på brass senare.
Jag och Emmelie höll på att skratta ihjäl oss halva kvällen åt Manges och jonas dumma kommentarer. haha.

Vid 01.30 -tiden for vi och hämtade Be på Bredviken och han var halft galen och sen kom Denno utspringade och gormade också.
Be hängde iaf me till Brass och vi lämnade av dom där.
Jag och Emmelie för på Max (det blev mkt onyttigt i helgen) för vi höll på att dö av hunger.
Sen snurrade vi ett tag i stan för vi orkade inte fara  tillbaka till Hertz.
Sen när  Brass stängde hämtade vi upp Mange, Be och JP som absolut ville ha efterfest.
Jag och Emmelie var skitless på att vänta på dom för dom var typ sist ut av alla på hela brass och orka sitta på en efterfest när man är nykter.

Men dom tjatade iaf så jävla mkt så vi for till Örnäset till Emmelies lånelägenhet, men då tyckte dom att dom skulle fara till Moen, så då började dom ringa till han och när han tillslut svarade så sa han att han låg och sov på golvet i köket!
Ja, de var sprit inblandat i de hela om ni undrar.
Mange och jonas gick dit iaf! Utan jackor och iskallt ute.
Jaja, dom får ju fan skulla sej själva.

Jag och Emmelie for dit efter ett tag och hämtade dom och åkte hem.
Kom i säng vi 05.30 tiden. Bra.


Söndag

Sov till 14.30!
Blä, hela jävla dagen hade ju gått så jag låg bara och kollade på tv och Mange sov fortfarande.
Senare vid 20 - tiden for vi till Kvantum och jag köpte vindruvor och en ridsifrutti:D
Jag och Mange hyrde en film och såg den på kvällen, Bring it on 2;)

Måndag

Började dagen me att ta fel på tiden för jag hade inte ställt om klockan på mobilen så jag tänkte åka till stan 9.20 istället för 10.20.
Tur som fan att Emmelie ringde precis innan jag skulle gå ut genom dörren.
!0. 20 for jag iaf in till stan och var på Body Pump.
Ny intruktör, iaf för mej, han var ganska bra iaf:)

Sen träffade jag emmelie och vi gick på Willys och handlade för våran middag som vi ska bjuda herrarna på.

Älgstek, potatisgratäng och Cafe de Paris sås:)
Glass och chokladsås till efterrätt.
Mums!

Vi for hem och jag gick och hämtade en stek ur frysen och nu har pappa precis putsat den åt mej och nu ska jag åka till Emmelie och börja laga maten!

Hoppas de blir gott, haha







Kommentarer
Postat av: Jenny

sova på köksgolvet.. (?)
blir alltid lika lyckat när dom ska ut på krogen :p

2006-10-30 @ 20:29:26
Postat av: Anneli

Åh, jag längtar tills jullovet då jag får tid att gå ut. Vi måste hitta på nåt kul på nyår :P

Postat av: Catti

Oj vad länge det tog att läsa det här! :D

2006-10-30 @ 21:57:39
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback