Helgen

Igår var jag och Mange och resten av hans familj till Boden och hälsade på han smorfar som fyllde år.
Har aldrig varit där så de va nåt nytt iaf:)
Sen for vi hem, lämnade av manges morbror Tony på Örnäset, for hem till mange och slappade lite.

Senare på kvällen for vi ut och åkte bil me emmelie och jp, mange och jp åt  kebab på kebabhuset.
Hmm, kan inte fatta varför man tycker  kebab är så gott.
Efter de så blev de en sväng på kvantum och köpte godis, sen hem till Mange och kollade på "Miami Vice".
Den var dålig så jag somnade. Hahha. Ovanligt.

Åt typ inga godisar så de första jag hörde när jag vaknade var Mange som satt och plundrade godisskålen:D Haha.

Idag steg vi upp och fikade och kollade på tv lite, sen for Mange till Rosvik och jagade och jag for till stan för att fika me hanna och cissi:)
Möttes utanför Smedjan och beslutade oss för att gå på mcm. Åt en macka och sen satt vi och snacka i typ 2 timmar.
Vi smidde lite planer för halloween, haha, fy fan va kul de ska bli!
Ser fram emot de så otroligt mkt!

Kan typ inte göra något fram till dess för jag har fan inga pengar:/
Men den 25 får jag ju lönen från rösträkningen:D

Yes, yes.

Mange kmr snart hem och då blir de nog waldorf:D
Mums. läskfile, potatisratäng och rödvinsås. mmmmmmmm;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback