Can you spell boring?

Tråkigt, tråkigt,tråkigt.
Att vara arbetslös alltså.

Idag har jag typ inte gjort nåt. Kul.
Ska kanske fara och simma snart.
Hoppas de inte är massa skolklasser sär idag för när de är de är de fan som bombningen av Pearl Harbour i bassängen.
De flyger ungar från varända jädra trampolin.
Dessutom skriker dom ju så man tror att hälften håller på att drunkna.

Igår provade jag och Mange hans morsas och farsas nya dusch:D
Skitkul!
De kommer vatten från taket, från ett duschmunstycke och från olika hål i väggarna och det är som säten som man kan sitta på och man kan ha ångbastu!
Haha.
Mange ville ha en sån i sin lägenhet när han flyttar hemifrån, men jag tvivlar på att kära Lulebo skulle tycka om att man rev typ hela toan och stoppade in en gigantisk dusch.
Dessutom är de ju helt jävla omöjligt att få en lägenhet här så...

Jaja, nu svider de så sjukt mkt i mitt öga så jag orkar inte skriva mer.

Ciao, som alla coola säger;P

Kommentarer
Postat av: Hanna

du.. din halloweenidé låter typ förjävla bra.. tycker att vi höjer glaset för det ;)

jag vet inte vilket nummer på boken det är, men det är den man fick med i veckorevyn, är det ettan måntro? oh, jag lånar gärna tvåan (tillat börja med) ;)

funderar på att ta en fika med cissi och maura på söndag om dom har tid. du får gärna följa, även om du inte har råd att fika så kan du ju sitta och snacka med oss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback