Tråk tråk tråk

Snodde listan av av min gamla klasskompis Carro, för jag är jävligt sur och less så jag orkar inte skriva något ordentligt.

När är du född: 12 augusti1987
Vad vill du helst ha nu:  ett jävla jobb.
Bästa egenskap: snäll och trevlig mot dom flesta
Sämsta egenskap: för snäll ibland.
Anser du själv att du är snygg: Nja, jag kan väl leva me det.
Detta djur är du lik: öh?
Vad luktar du nu: Nån body splash jag nyss köpte på HM
Vilket är ditt livsmål: att någon gång bli lycklig me den jag är, hur jag ser ut och vad jag jobbar med.
Använder du ICQ eller MSN: MSN, har aldrig haft icq
Hur många datorer finns i ditt hus: Oj, sjukt men 7. ah!
Vad läser du för böcker: Ett smakprov: Gossip Girl, Da vinci koden, Änglar och demoner
Komiker: Robert Gustavsson såklart!
Skådespelare: Nicholas Cage.

RELATIONER
Sexuell läggning: Straight
Har någon varit otrogen mot dig: Nope, hopps jag iaf.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Eftersom jag redan har min darling så raggar jag ju naturligvis inte, så de blir väl uppraggad. Men dom dissar jag;D haha
Sex före äktenskap: Ja, jag kan inte ens fatta varför man ska hålla sej.
Är du svårflörtad? Hm, nja, vet inte.
Person du alltid kommer vara kär i: Ingen aning. Det tror jag aldrig man kan veta.
Är du för blyg för att bjuda ut någon: Förr skulle jag nog vara de, men nu tror jag att jag skulle våga. Men jag vill ju inte gå ut me nån annan än Mange, haha.
Föredrar förhållande, KK eller One-night stands: Förhållande, lungt.
Är du romantisk: Ja!
Betyder kärlek mer för dig än vänskap: Egentligen är de en dum fråga för de beror ju helt på vad det handlar om. Om en kompis t.ex. inte skulle gilla Mange och tyckte att jag skulle göra slut me honom så skulle jag absolut inte göra det bara för att hon inte tyckte om honom.
Men om en kompis skulle fråga om jag ville göra något skulle jag ju inte skita i det bara för att vara me Mange.
Resultat: Kärlek och vänskap betyder lika mkt.


FEELINGS
Saknar du någon nu: Min Kylie
Kan du säga själv att du är lycklig: Nej, jag jag är så jävla sur nu.
Vad gör dig på bättre humör: Sommar.
När grät du senast: Igår
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville: Då skulle jag ändra så att jag får ett jobb, en lägenhet och blev nöjd med mitt liv. Plus att jag måste ha en katt.
Vad tror du på: Mej själv.
Vad skulle du helst vara, snygg eller lycklig: Lycklig, såklart.
Pessimist, optimist eller realist: Realist.
Vad är lycka: Att vara omtyckt, tycka om sej själv och det man hller på med.
Något du ångrar: Nej, jag står för det jag gör och lär av mina misstag.


ELLER?
Öl eller vin: Vin om det är mousserande. Men öl om det är turk-ölen Efes!
Godis eller snacks: Choklad.
Byxor eller kjol: Mest byxor, men absolut kjol på sommaren.
Fotboll eller hockey: Fotboll, fy fan vad jag saknar att spela fotboll.
Kärlek eller vänskap: Båda.
Glasögon eller linser: Har inget av det men om jag skulle behöva välja så tar jag linser.
Stökigt eller städat: Städat.
Restaurang eller hemlagat: Pappas mat, den är bättre än restaurang.
Hus eller lägenhet: Lägenhet när jag flyttar, hus när jag gifter mej.
Brun eller blek: Brun, känns mkt fräschare, men jag är ju alltid blek.
Fjantig eller tuff: Vill vara tuff, men är en mes egentligen.
Händer eller fötter: Händer, för dom kan jag spela piano med.
Sparare eller slösare: hehe, slösa....


Kommentarer
Postat av: Catti

Hey!
Nej åk inte hem, för guds skull! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback