Snökaos!!!

Å herre gud!
När de kmr 1 dm snö i Sthlm blir det genast snökaos.
Hört talas om vinterdäck?
Nog fan har vi haft mkt snö här men inte blir de nå kaos för de.


Det här tar ändå priset:

"Folk bajsar på vägen"
Kaos utbröt på Essingeleden. Många övergav sina bilar och fortsatte till fots när köerna inte rört sig på timmar.
  – Snart måste jag smälta snö och lapa i mig. Jag har suttit här i snart fem timmar utan mat eller vatten och börjar bli snurrig i huvudet, säger Mikael Ivarsson, 58.
  – Folk går ut ur sina bilar och bajsar på vägen. Det är totalstopp, man tar sig inte framåt.

Ur
Aftonbladet.se



Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! Du e för rolig!

Postat av: Catti

HAHAHHA. Fyy faan jag skrattar ihjäl mig!! :D :D :D

2006-11-02 @ 21:07:55
URL: http://www.catti.se
Postat av: Helena

Hahaha, sa stockholm, de far sno varje ar och snokaos varje ar, kommer antagligen aldrig lara sig:P Men det ar kul att skratta at dem:)

2006-11-06 @ 00:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback