Snö


snö1
Ja inte fan är de lite snö vi har fått här uppe, men om de nu ska vara vinter så är det lika bra att de är mkt snö så man kan köra skoter:D

I söndags när jag skulle hem och fira pappa så var jag tvungen att vänta ända fram till kl. 17 när dom kom och skottade på Manges gata för det gick inte att komma fram!
Dessutom var det största snöhögen bakom Manges bil(?).

Jag undrar just vars grannarna sätter snön dom skottar bort...

snö2
Men hem kom jag iaf, fast jag höll på att bli vansinnig på vägen mellan sinken och örarna för de var typ 1½ fil så man fick ju köra skitsakta för att inte åka i diket när man fick möte.
Dessutom var de som att köra i traktorspår för det var så buckligt på vägen så de kändes som att hela bilen skulle skaka sönder.

Not so nice.

Visst ja, var på bio me Mange,
Emmelie och Jonas och såg The Grudge 2.
Blä.
Den var dålig men samtidigt jätteläskig och jag satt och höll för ögon typ halva filmen.
Jag brukar inte bli rädd när jag ser skräckfilmer men när jag såg The Grudge 1 och den här då och The Descent höll jag fan på att skita ner mej!

The Descent är den absolut värsta filmen jag har sett, kanske för att jag har klaustrofobi och den handlar om när några tjejer är och kryper i nåra jättetrånga gångar i en grotta.
Hu!
Jag kan inte ens se sånt för då får jag den där äckliga känslan av att vara instängd i nåt litet utrymme.
Huvva.

Idag är jag hemma iaf.

Haha, jag var ut me Kylien och skulle gå på affären och handla lite till middagen.
När vi går förbi busshållplatsen hittar Kylien en baugett me skagenröra!
Hahaha.
ljus
Den bar hon hela vägen hem och åt upp den!
Om det här hade varit i stan hade jag aldrig låtit henne ta den för där vet man ju aldrig vad fan nån har gjort me den, men här ute på vischan så är de ju lungt.
Det var troligen någon unge som hade haft med sej matsäck till skolan och sen slängt mackan när den hoppade av bussen.
Men Kylien va nöjd iaf;D


Köpte
några ljus och sånt där "grus" i silver och städade och gjorde snyggt:)
Köpte även en bodysplash från HM som jag använder hela tiden!
Den luktar så sjukt gott, och priset, 29,50!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Fin bild(er)

Postat av: Catti

The Descent är min favorit film, blir lika rädd varje gång jag ser den, den är bäst!

Ja, fan vad hemsk vägen till byn är nu. Går ju INTE att köra! Och det är ju inte så kul att åka med crazy-anders heller. Han sitter typ och skriker på alla som kör 60-70 men jag hade fan också kört det på sånt där väglag då de inte plogat! haha.

Kram!

2006-11-14 @ 16:53:59
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Ja det är verkligen skitäckligt när det låter som att hela bilen ska ramla sönder typ! Nu vet inte jag om det kanske beror på att den faktiskt håller på göra det kanske haha. Nä men allvarligt, fattar inte vad som hänt, sådär har det väl aldrig varit?!

2006-11-14 @ 18:34:32
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

nej såhär har det fan aldrig någonsin varit. helt otroligt klantigt gjort! Har du hittat nåt jobb?

2006-11-14 @ 18:54:06
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Justja, det läste jag ju!
Jag söker allt som kommer. har sökt på kulturhuset nu och SKA fan ha det. Min handläggare har fixat så att jag inte ska ha praktik nu iallafall. Eftersom det ändå går så bra att söka och sånt och så har jag ju vikarieförmedlingen där jag ska skriva in mig också.

Modigt av dig att ha praktik där! Hade aldrig vågat med mina problem att stå inför folk. Det kommer säkert bli kul iallafall!

2006-11-14 @ 19:03:10
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback