Skolan igen, urk.

Nu sitter man här igen och har inget att göra, jippie.

Har spelat gitarr me nåra 8:or och ordant me karaoke för några sjuor och tagit lite kort som dom ska sätta upp i klassrummen.
Skitkul.

Igår va jag så jävla less så jag tog ledigt halva dagen och gick på stan me Jenny efter att hon hade slutat sin praktik på psyket, haha.

Köpte en jättesnygg tröja på Gina Tricot, min favoritaffär, och ett grått linne.
På kvällen for jag och Mange på storheden en sväng och köpte ett jättecoolt bord/pall/bänk. haha
Ska ta kort på allt så ni får se hur de ser ut;D

Nu ska jag sitta här och fördriva en timme och sen ska jag fara på den här jävla ungdomsförmedlingen som har sagt fel till mej om skatten 100 gånger så nu ska jag ordna så att jag inte behöver betala skatt på dom ynka 3500 jag får per månad.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du får väl göra som lärarna sitta och fika i fikarummet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback