Puh!

Å herre gud.

Jag är redan less på den här jävla slavarpraktiken.
Urk, jag vill ha ett jobb!!

Började i onsdags och har sen  dess stämt gitarrer, bytt strängar, tagit lös straplocks och fixat till dom, lärt ungar spela trummor, bas och gitarr.
+ Kollat på låtar tills jag ska göra nya sånghäften.

Blä.

Men i tisdags var jag iaf och hämtade min projektskiva från Stefan så nu har jag skivan när jag sjunger:D
Tänkte lägga upp den nånstans men jag vet inte om man kan göra det här eller om jag ska försöka någon annan stans...
Förslag??

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men Jonas gormade på, och sen så gjorde två tjejer i klassen nå som jag vart aningen less på. Kn inte skriva vilka ifall dom läser´.

Postat av: Catti

Vad kul om du lägger ut den, vet dock inte heller hur man gör! :/
Du är utmanad :)

2006-11-18 @ 12:46:50
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback