Panik

Jag har typ panik över att jag inte vet vad jag vill göra me mitt liv.
Om jag som tänker framåt på vad jag vill bli och vad jag vill jobba me är de som ett stort frågetecken.
Jag börjar snart grina för jag vet verkligen inte.

Förr har jag alltid varit inställd på att efter jag har tagit studenten så vill jag jobba i en klädaffär, men nu känns de inte alls så lockande nå mer.
Men jag tänkte att eftersom praktiken jag ska ha nu bara är i en månad och sen kan jag ju byta ställe så kan jag ju prova att jobba i en affär.
Men alltså allvarligt. Vem vill jobba från 9.30 till 18.30 varje dag?
Nu låter jag som en borskämd unge, men jag börjar hellre tidigare än att jobba sent.
Så har jag alltid varit, jag har mkt hellre börjat kl 8 i skolan än att börja typ 11 och gå till 17.

Jag har frågat om praktik på Gina Tricot, men där hade dom redan en praktikant.
Idag ar jag och frågade på Wedins skor och dom tog inte emot praktikanter..(?)
Idag har jag också frågat på Hagstörms musik eftersom jag känner Dennis som äger affären och det hade varit kul att kunna göra något som har med musik att göra.

Men samtidigt vill jag inte vara i en "modeaffär" eller vad man nu ska säga för där måste man ju alltid se så jävla perfekt ut och ha snyggast kläder och sånt.
Okej, jag är väl inte sjukt ful och har väl inte jättefula kläder, men jag tycker att de är absolut skönast att vara osminkad och jeans och en skön tröja.

jag kom på att jag kan ju göra praktik som musiklärare!
Även om de inte kmr att ge mej så mkt (tror jag iaf).
Fast om jag gillar det kanske jag vill bli musiklärare, vem vet?
Ju mer jag tänker på det desto bättre känns de.
Raka motsatsen mot för om jag tänker på att jobba som butikspersonal.

Jag ringde iaf till en av mina gamla musiklärare på Björx där jag gick i skola från 7:an till 9:an.
Hon kom ihåg mej och tyckte det skulle vara skitkul, men hon skulle prata me sina kollegor och höra av sej imorn, men hon var iaf jättepositiv till det så nu hoppas jag bara att dom andra vill de.
Sen måste ju det gå igenom hos facket.
Urk, fuck facket. Haha.

Men jag tror iaf att de skulle bli skitkul att vara där. Speciellt nu vid jul när de är Lucia och massa andra juluppträdanden!
Jag har alltid tyckt att de bästa med julen är att de är så mkt musik<3
Jag älskar julsånger!

Och tänk om jag har jullov hela julen och slipper praktik..hehe;D

Ska skriva om hur Halloween var men det orkar jag inte nu.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar din blogg! rolig och underhållande!

Postat av: Josefine

Ja, vad ska man göra efter studenten? :(

2006-11-07 @ 13:14:34
URL: http://coctaildeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback