På skolan

Ja precis.
Nu är jag på Björkskataskolan och gör ingenting.
Inga ungar har lekjtion och det finns inget som jag kan göra.

Som tur är finns de en dator som jag kan ha, och ännu bättre, att lärarna inte ser vad jag är inne på:D
Så då kan jag ju skriva blogg på "arbetstid", haha.

Har haft några 8or direkt på morgonen och försökte få två tjejer att sjunga  "Sweet home Alabama".
Den ena sjöng och den andra mumlade mest. Hm.

Efter det hade andra halvan av klassen och det var en jättegullig tjej där som jag pratade me om hur de var att gå estetiska och sånt.


Sen hade jag 9:an från Bensbyn/Brändön/Örarna.
Dom var bra men vissa tjejer som pratar hela tiden och gormar kan man bli lite less på.

Jag har kommit fram till att ska jag  bli något inom musik ska det inte vara lärare, för det här är inte kul.
Men det är ju bara fram till jul så jag får väl stå ut.

Nu måste jag gå och leta efter en tab till Sweet home Alabama.

C ya;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, då hade du väl andre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback