Lista

Snodde denna av Catti för jag har som vanligt inget att göra..

Vad har du gjort idag?
Försökt starta bilen, tagit en promenad in till stan och fryst arslet av mej och gått omkring på stan ett tag.
Vem hade du senast en seriös pratstund med?
Hmm. Mamma typ. Konstigt eftersom vi inte brukar ha så seriösa pratstunder. haha
Brukar du svära mycket?
Ja, de är väl så.
Är du kär?
Ja, i Mange
Hur tidigt stiger du upp?
Hehe, mellan 9 och 10
Är det bra eller dåligt?
Dåligt! Måste vänja av mej för annars kmr jag aldrig orka praktiken.
Vem/vilka vet mest om dig?
Mange, Emmelie, Jenny, Hanna, Linn m.fl.
Vad har du på dig just nu?
Mina nya sidenlångkallingar och svarta jeans
Vad ska du göra ikväll?
Ville åka till dollarstore me Mange men nu är ju batteriet i bilen urladdat så inte vet jag..
Är du seriös?
Haha, de beror väl på.
Hur många timmar sover du per natt?
typ 8-9
Vilken färg har du på håret?
Blondt
Vad har du för färg på ögonen?
Gröna
Vad vill du ha för färg på ögonen?
Den jag har duger bra åt mej. Cissi tycker då att jag har vackra ögon;)Haha
Vem är snyggast i världen?
Jag. Hehe, just kidding. Min älskling ligger då bland toppen.
Vad är du allergisk mot?
Laktos.
Ska du duscha idag?
Ja, mitt hår är grymt skitigt.
Vad är det för veckodag?
Onsdag (top model dagen alltså;) )
Vad gör du nästa år?
Har ett jobb jag trivs med, en lägenhet och grymt mkt kul!
Är du likgiltig?
Nej, inte de minsta
Hur många par skor har du?
Ingen aning. Om du frågar Mange skulle han säga 12 miljarder.
Vad lyssnar du på för musik nu?
Ingen, har inte orkat he igång nån.
Är du glad nu?
Jarå.
När jag var liten var jag:
Sångfantast, de är jag ju nu också men jag sitter ju inte i bussen och sjunger de högsta jag kan nå mer. Djurälskare, jag var t.o.m. i mina grannars ladugård och mockade koskit! Haha.
Dessutom var jag morfars kicka;)
Jag kallade mej själv Ia och han sa alltid "Ia, Fia, lopperna klia" på son torneådalsdialekt.
Miss him so much.
Fobier:
Fiskar, urk! Slemmiga och jävliga. Gäddor är värst. Värsta fiskminnet var nog när Emil Lundberg jagade mej me en gädda i hamnen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lista..

Postat av: Catti

Du och dina fiskar ;)

Ja, det är klart. Men bara man får upp motivationen så tror jag ändå att man pallar. jag MÅSTE palla ;D

2006-11-02 @ 09:22:55
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Fan vad sjukt! Så brukar mina djur i byn göra hahaha. En gång hade Zacke(katten) slängt ner en limpa till Jim(hunden) och en annan gång hade mamma tagit fram en stor jävla kyckling och när hon kom hem slängde Zacke ner den till Jim hahaha.
Knäppa(smarta) djur! ;)

2006-11-02 @ 15:20:14
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback