Lägenhet

JAAAAA!!!

lägenhet
Jag hittade en perfekt lägenhet för mej och Mange:D

Edeforsgatan 9 på Örnäset.
Undrar om man har någon chans att få den:/

Idag ska jag fara och hämta praktikbeslutet på Björx om nu rektorn har kunnat skriva under.

Sen måste jag fara till Ungdomsförmedlingen och lämna in det.

Efter det blir de nog en sväng på stan.
Måste köpa en ny dagcreme.
Tror de blir Garniers Nutritionist, den gröna.
Den funkar jättebra för mej och dessutom är den billig.
Typ 60 spänn:)

Tänkte kolla in på Lindex rea också.


Haha, jag måste också fara hem och hämta min gitarrbok för jag kmr ju fan inte ihåg hur man tar massa ackord.
haha.

Jag har också kommit på att eftersom jag suger på gitarr så kmr de bli något pinsamt när ungarna som jag ska ha i musik är mkt bättre än mej, hahaha.

Nu ska jag gå och tvätta håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback