Idag

Idag har jag verkligen inte gjort något annat än suttit framför datorn. haha
Har fixat my dear
sisters blogg, den blev väl sådär, men nu orkar jag fan inte göra nå mer, hehe

Jag blev lite besviken över att V&R kollektionen för HM inte finns i Luleå.
Lr så var allt slut när jag var på stan igår, jag hade ju naturligtvis glömt bort att det var igår den skulle släppas.
Men jag tror iaf inte den finns här:(

Jag, som alla andra, gillar den där hallonröda kjolen, men jag tror att mina höfter skulle om möjligt se ännu bredare ut i den.
Så de skulle nog inte funka iaf.

Undrar när jag får börja min praktik, ska vara musiklärare på min gamla högstadieskola på Björx.
Haha, får se hur de går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback