Halloween

Nu ska jag få fingrarna ur arslet och berätta om Halloween.

Vid 18-tiden kom Hanna och Hanna och hämtade mej från Mange och så for vi till Hanna L och jag klippte dom.
Typ toppade lite och klippte upp så det naturliga håret inte skulle skilja sej så mkt från löshåret.
När jag var klar gick jag tillbaka till Mange och började göra mej iordning.
När håret var lockat och lösögonfransarna var på så skjutsade Mange mej tillbaka till Hanna L.

När jag kom var Hanna, Hanna, Cissi, Fredrik och hans kompis där.
Kmr inte ihåg vad kompisen hette.
Ganska snart kom Linn och Malin, som var nyhemkommen från USA.
Jättekul att se henne igen:D

halloween


Vi sjöng karaoke och snackade lite och senare kom Moa och co.
Haha, dom var ganska roliga:D
En jättegullig tjej hade kattlinser och hennes kille var alldelens kolsvart i ansiket!
Haha, jag skulle aldrig känna igen han om jag såg han igen!
Dom hade också med sej lite andra kompisar som jag inte vet vad dom hette:/

Vid 12.45 for vi till brass, och jag och malin och linn kom in gratis tack vare maura:)
Vi fick åxå gratis garderob. hehe. Inte helt fel att inte betala.

Sen tappade jag och Malin bort linn men vi dansade och kollade runt lite iaf.
Tillslut hittade vi Hanna och Moa, och en viss örarnabo kom och dansade me oss, eller med hanna;)
Haha.

Vi dansade typ hela kvällen och mina fötter vMonroear typ döda, usch.

Och det var en som var utklädd till en gammal gubbe me en mask och morgonrock och rullator(!)
Svinäckligt, vet inte om de var en kille lr tjej, men de var iaf någon som typ jobbade på brass eller var inhyrd. Urk.

Vid halv 3 tiden hittade jag och malin en kompis som var skitfull och hade däckat på toan.
Inte kul.

Vakterna kom iaf och var typ överlyckliga för att dom skulle få ringa polisen och få sätta henne i fyllecell.
Men icke!
Jag och Malin styrde upp de hela och övertalade idiotvakterna och humpade in henne i en taxi och for hem och väckte hennes morsa (!)
Hehe, men man kan ju inte bara lämna en människa som är så full.
Vi satt upp med morsan tills Malins mamma och pappa kom och malins mamma som är sjuksköterska kollade till hon som däckat och sa att
hennes morsa måste hålla koll på henne och om det blir värre måste
hon magpumpas.
 Blä.

Sen for vi och jag fick skjuts till Hertsön och gick och la mej.
Observera att jag var tvungen att tvätta håret före jag somnade för jag hade typ 12 ton hårsprej i.

Vaknade på söndagen och mådde utmärkt(!)

Jag och Mange for t.o.m på hantverksmässan på Arcus!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka vackra lockar! =)

Postat av: Catti

Jag och Anders såg den där ävkliga som klätt ut sig till gammal gubbe. Han sprang omkring där ute med sin rulator och sina kompisar haha.

2006-11-11 @ 13:01:15
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback