Halloween

Tack Gud för att jag just kom ut strömbrytaren me tån och stängde av datorn när jag hade skrivit hela inlägget.
Nu måste jag ju börja om igen.
pumpa
Jaja, undrar iaf om de är idag eller imorn de kmr komma massa ungar och fråga bus eller godis...
Man skulle ju kunna vara elak och säga bus, men jag är ju snäll så jag göder dom me godis istället.
Och om man säger bus skulle man säkert få krossade ägg över hela huset.

Inte så lajbans.

Imorn är de Halloween fest hos Sunshine-Hanna:D
Oh, va kul de ska bli!
Jag ska ju som sagt klä ut mej till Marilyn Monroe. haha
Måste bara åka hem och hämta locktången och klippa till de sista på klänningen.

Ikväll ska jag hjälpa Hanna och Hanna att sätta fast löshår!
Det blir minst sagt intressant;) hehe
Har aldrig gjort de förr men ska försöka att inte sabba deras hår helt iaf.

Idag tog jag mod till mej (fick fingrarna ur arslet snarare) och gick och frågade om praktik på GIna Tricot.
Svar: Nej, vi har redan en från ungdomsförmedlingen här.

Urk.

Funderar på att fråga på Vero Moda, men hon som är butikschef där ser så jävla sur ut.
Som att hon har fått en galge i rumpan eller nåt.

Sen gick jag och lämnade tillbaka några böcker åt mamma på bibblo, gick och lämnade in min närvarorapport på ungdomsförmedligen.
Inte för att jag har varit närvarande nånstans men jag skulle göra de iaf så jag får pengar för att inte göra nånting. hehe.

Sen var jag hurtig och for och simmade.
Jag behövde då en dusch iaf för att gå på stan i dunjacka var fan ingen lek.
Bah!

Nu ska jag och Mange kanske åka och äta, hehe.
Jag måste ta igen de jag simmade bort.

Som att de skulle behövas..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men skulle du inte fråga på indiska då?

Postat av: Malin

Fråga på Vero Moda ändå. Hon kan ju inte vara så farlig :)

2006-11-05 @ 17:28:32
URL: http://malincecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback