Fan.

Åh, vad jävla less jag blir!

Hade tänkt att åka hem till Örarna idag och gå ut och gå i skogen me Kylien i det fina vädret.
Men icke.

När jag hade packat in alla saker i bilen så startar den inte!
Batteriet har laddat ur för att de har varit kallt inatt.
Urk.

Funderar på att gå in till stan och sola. Nog för att de inte ger mkt att sola en gång och det är ganska idiotiskt att göra de me tanke på hur farligt de är men jag har fan inget att göra.

Blä!!

Men ut ska jag iaf, vars jag kmr gå är en senare fråga.

Mitt träningskort på Step In är slut så jag är lite pissed över de åxå.

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad trist att det är slut på stepin nu! :/
men du kanske kan få i julklapp av någon? ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback